
Vi hittar din framgångsnyckel till dina sociala medier

Vill du nå framgång med dina sociala medier, vill du lära dig
hur du hanterar detta media på rätt sätt och få hjälp med
att komma igång på bästa sätt
Sociala Webben sammanfattar alla de enorma mängder samtal
och andra sociala interaktioner som sker mellan användare på nätet.
Många av de sociala interaktioner och samtal som förs i Social Media handlar om företag. Många är positiva, några är negativa. Poängen är
att få företag bryr sig om att delta i samtalen, eller åtminstone se till att ha
en bevakning i sociala medier så att man som företag är medveten om vad som sägs om varumärket.
Genomsnittssvensken har ca 170 vänner på Facebook. I Sverige finns makalösa 5 miljoner Facebookanvändare. Med den statistiken inser man snabbt att företag måste ommobilisera och sätta nya strategier för hur marknadsföring, kundsupport och affärsutveckling bör genomföras

Våra tjänster – Sociala Medier
Coachning
Utbildning
Inventering
Analys
Förslag på åtgärd
Utbildningar & Kurser om Sociala Medier workshops
Facebook, skapa affärer
Blogga
Twittra
Strategier inom sociala medier
Marknadsföring i Sociala Medier
Marknadsföring i Sociala Medier sätter dessutom större press på att själva produkten
eller tjänsten håller måttet
Strategi i Sociala Medier
Sociala Medier handlar om relationer, det handlar om en gemensam kundsyn,
om flexibilitet och om engagemang
För större företag krävs därför ofta en mer omfattande strategi, och även ofta en policy för Sociala Medier

 
|
|

News
Headlines » Happenings och seminarier
Headlines » Hur når du framgång i sociala medier,1000 tips
Headlines » Hur kan vi hjälpa dig
Headlines » Twittra, Blogga, Facebooka
Headlines » CO
Om oss
Karin Ohlsén,
utbildad företagsekonom och senare Informationslogistiker på CIL
i Ljungby. Har idag ett företag som utbildar och utvecklar företag inom kommunikation och information.
Jobbat 10år i utbildningsbranchen på de stora jättarna i Malmö. Har varit med i flera projekt i Malmö som Företags-Akademin och CityAkademin -hon brinner för utveckling i samhället
karin@socialmediacoach.se
Leif Kajrup, Föreläser och utbildar inom sociala medier och digital kommunikation. Har arbetat i reklambranschen i 20 år och arbetar idag som internetstrateg och projektledare för digital kommunikation. Bloggar om den nya generationen reklam marknad på bloggen. Är även initiativtagare och arrangör sedan 2008 av Social Media Club Skåne, en öppen grupp som träffas varje månad och diskuterar sociala medier. - liffeman
leif@socialmediacoach.se


|