Vi hittar din framgångsnyckel
till dina sociala medier

 

 

 

 

 

Vill du nå framgång med dina sociala medier, vill du lära dig

hur du hanterar detta media på rätt sätt och få hjälp med

att komma igång  på bästa sätt

 

 

 

Sociala Webben sammanfattar alla de enorma mängder samtal

och andra sociala interaktioner som sker mellan användare på nätet.

 

Många av de sociala interaktioner och samtal som förs i Social Media handlar om företag. Många är positiva, några är negativa. Poängen är

att få företag bryr sig om att delta i samtalen, eller åtminstone se till att ha

en bevakning i sociala medier så att man som företag är medveten om vad som sägs om varumärket.

 

Genomsnittssvensken har ca 170 vänner på Facebook. I Sverige finns makalösa 5 miljoner Facebookanvändare. Med den statistiken inser man snabbt att företag måste ommobilisera och sätta nya strategier för hur marknadsföring, kundsupport och affärsutveckling bör genomföras

 

 

 

Våra tjänster – Sociala Medier

Coachning

Utbildning

Inventering

Analys

Förslag på åtgärd

 

 

 

Utbildningar & Kurser om Sociala Medier workshops

Facebook, skapa affärer

Blogga

Twittra

Strategier inom sociala medier

 

 

Marknadsföring i Sociala Medier

Marknadsföring i Sociala Medier sätter dessutom större press på att själva produkten

eller tjänsten håller måttet

 

 

Strategi i Sociala Medier

Sociala Medier handlar om relationer, det handlar om en gemensam kundsyn,

om flexibilitet och om engagemang

 

 

För större företag krävs därför ofta en mer omfattande strategi, och även ofta
en
policy för Sociala Medier

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

News

 

Headlines »
Happenings och seminarier

 

Headlines »
Hur når du framgång
i sociala medier,1000 tips

 

Headlines »
Hur kan vi hjälpa dig

 

Headlines »
Twittra, Blogga, Facebooka

 

Headlines »
CO

 

 

 

Om oss

 

Karin Ohlsén,

utbildad företagsekonom och senare Informationslogistiker på CIL

i Ljungby. Har idag ett företag som utbildar och utvecklar företag inom kommunikation och information.

Jobbat 10år i utbildningsbranchen på de stora jättarna i Malmö. Har varit med i flera projekt i Malmö som Företags-Akademin och CityAkademin -hon brinner för utveckling i samhället


 

karin@socialmediacoach.se

 

 

Leif Kajrup,
Föreläser och utbildar inom sociala medier och digital kommunikation. Har arbetat i reklambranschen i 20 år och arbetar idag som internetstrateg och projektledare för digital kommunikation. Bloggar om den nya generationen reklam marknad på bloggen. Är även initiativtagare och arrangör sedan 2008 av Social Media Club Skåne, en öppen grupp som träffas varje månad och diskuterar sociala medier. - liffeman

 

leif@socialmediacoach.se

 

 

 

 

 

vel

Social Media Coach